Followers

Sponsored By

Tuesday, December 1, 2015

Konvokesyen Dan Graduasi Abg Rikazz Qalby Muntasyee

Tanggal 5hb Nov 2015 adalah hari yg penting buat putera sulungku.Hari di mana dia dan sahabatnya diraikan dlm sebuah majlis yg istimewa.Pastinya kehadiran ibu dan abi amat dinanti2 dan diharapkan oleh nya.Abi nya hampir2 xdpt datang sebab bekerja.Puas ibu memujuk agar Abi nya turut serta pd hari yg istimewa ini.Sempat ibu memancing abi ' Rikazz dpt best student B x bangga ke? kesian dia kalau abi dia xda' ayat pancing yg ibu sdr xtau apa result exam Rikazz yg lepas.
Mengimbau kembali sejarah persekolahan Rikazz.Pd bulan 3 yg lepas aku terpksa berpindah ke daerah klang slpas semakan eg tukar antra daerah dijalankan.Rikazz pun terpaksa berpindah sekolah jugalah.Aku cuba utk dptkan tempat rikazz di pra sekolah di johan setia tp sygnya penuh.Aku sudah ambil kptsn utk tidak sekolahkan Rikazz sbb aku x puas hati dgn silibus sekolah swasta di sekitar rumah.Tp rezeki rikazz Ada sorang murid pra kluar dan Rikazz dpt masuk ke pra tersebut itupun stlh bln 4.
Rikazz tak dpt hadirkan diri bila aku bercuti bersalin3 bulan dan slpas itu dia periksa.Aku mmg x mengharapkan yg banyak...waktu exam pun dia tdo cepat sbb dia penat.Satu je yg aku percaya latihan yg dia buat hari2 selama ini akn dpt membantu Rikazz menjawab periksa.
Pada hari tersebut...5 hb aku menguruskan persembahan murid.Aku tak tgok pun buku atur cara.Dan aku tahu pun lepas abi nya yg bgtau Rikazz dpt anugerah TOkoh MuRid...alhamdulillah...
Ketika dia 4 tahun dia dpt tempat ke 4
5 tahun dpt Anugerah Murid Terbaik 5 tahun
alhamdulillah Rikazz dah upgrade kejayaannya...
Tahniah syg...
TOKOH MURID PRA SEK PINTAR
ANUGERAH TERBAIK AKADEMIK
ANUGERAH MATA PELAJARAN TERBAIK DLM MATHS SAINS ENGLISH DAN BM.
ibu pun dpt naik pentas hari tu...Tq Rikazz..Rikazz mmg sempoi...semoga minat ini akn berterusan di ms akn dtg

1 comment:

Susan said...

I'm happy to see the immense subtle element here!. See Instagram photos and videos from 'Pictaram' hashtag.

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN